Logo & huisstijl
Een unieke uitstraling
Logo en huisstijl laten ontwerpen
Heb je nog geen logo en huisstijl, of zijn ze aan een opfrisbeurt toe? Dan kunnen we je daar natuurlijk ook mee helpen. Een professioneel logo en een sterke huisstijl scheppen vertrouwen in jouw bedrijf, producten en diensten. Ze vormen het gezicht van jouw bedrijf en zijn voor potentiële klanten vaak de eerste kennismaking met jouw zaak.
De spil van jouw bedrijf
Logo laten maken
Een goed logo is duidelijk, authentiek, tijdloos en breed toepasbaar. Het wordt gebruikt voor ontzettend veel doeleinden: website, print, kantoormateriaal, social media, … Daarom denken wij actief met je mee. Wij brengen jouw wensen helder in kaart tijdens een gesprek, samen met de unieke kenmerken van jou en jouw bedrijf. Die hebben we nodig om een straf logo te kunnen ontwerpen.
Creëer een eigen identiteit
Huisstijl laten maken
Jouw huisstijl bepaalt voor een groot deel de identiteit van jouw bedrijf. Wil je modern en dynamisch overkomen, of is een tijdloze en standvastige uitstraling van belang? Het is daarbij belangrijk dat de uitstraling past bij jouw doelgroep, zodat dat zij zich hiermee kunnen identificeren. Wij helpen je graag bij de uitwerking van een huisstijl die je nadien kan inzetten voor oneindig veel doeleinden: van website tot print en promotiemateriaal.
Waarom laten ontwikkelen?
Wat is het belang van een logo en huisstijl?
Veel ondernemers verstaan onder ‘huisstijl’ het ontwerpen van een logo, visitekaartje, briefpapier en enveloppen. Maar een huisstijl gaat veel verder. Welke kleuren, lettertypes en vormen gebruik je? Welke keuzes maak je hierin, zodat dit 100% aansluit bij jouw doelgroep? Door hierin keuzes te maken bepaal je mee het succes van alle volgende stappen die je gaat zetten: website ontwikkeling, promotie, reclame, …
Uniek ontwerp op maat
Inclusief verschillende revisierondes
Eén vaste contactpersoon
Opgeleverd in alle mogelijke formaten
Volledig gebruikersrecht: het is jóuw logo
A-Z ondersteuning: van advies tot ontwerp
Jouw bedrijf in de kijker
Het effect van een sterke huisstijl
Een huisstijl en logo bepalen het gevoel dat mensen krijgen bij jouw bedrijf of organisatie. Een goede huisstijl wekt vertrouwen. Als je jouw logo consequent toepast in jouw communicatiemiddelen versterkt dat herkenbaarheid en professionaliteit. Of je nu een lokale winkel of een groot bedrijf bent: je doet er goed aan om een krachtig logo en een doordachte huisstijl te laten ontwikkelen.
Aan de slag
Waarom uitbesteden aan een grafisch designer?
Een logo is de eerste stap op weg naar een krachtige en totale huisstijl. Bij het creëren van een goed bedrijfslogo komt meer kennis kijken dan je denkt. Eén van de belangrijke eigenschappen is schaalbaarheid: jouw logo moet er goed uitzien en leesbaar zijn zowel op klein als groot formaat. De kleuren moeten bovendien geschikt zijn om op diverse achtergronden te gebruiken. Onze ontwerpers denken graag met je mee.
Hoe gaan we te werk?
Onze aanpak
Wij hebben ruime ervaring in het ontwerpen van logo’s binnen veel verschillende soorten bedrijven en branches. Bij ons begint alles met een uitgebreid gesprek. We brengen jouw wensen en jouw verhaal helder in kaart, en ook jouw doelgroep en vakgebied. Vanuit dat gesprek ontwerpen we een professioneel en herkenbaar logo. Je krijgt verschillende voorstellen en kan alle mogelijke aanpassingen laten doen.
Heb je het logo goedgekeurd? Dan gaan we van daaruit de verdere huisstijl ontwikkelen. Die zal je kunnen toepassen op alle mogelijke dragers: van website en social media tot visitekaartjes, belettering en presentatie-slides.
Waar kan je jouw logo voor gebruiken?
Website
Social media
E-mail handtekening
Presentaties
Nieuwsbrieven
Promotiemateriaal
Visitekaartjes
Flyers
Brochures
Autobedrukking
Stylo's
Briefpapier
Enveloppen
Mappen
Klantenkaarten
Banners
...
Toon jouw identiteit
Een krachtig en herkenbaar huisstijl ontwerp
Het is belangrijk om te bedenken wat je wilt uitstralen met jouw logo en huisstijl, en voor welke doelgroep het wordt ontwikkeld. Een krachtig logo en huisstijl toont wie je bent en wat je doet. Het toont je identiteit en je aanpak. Het consistent toepassen van het logo, de huisstijl, specifieke vormen, lettertypen, kleuren en mogelijk ook foto’s zorgen ervoor dat de communicatie met klanten en potentiële klanten duidelijker wordt.
Een frisse blik op jouw project?
Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en krijg advies over jouw project.